February 11, 2010

The Angels Did Sing


Ladies, it's official. Taylor Lautner is legal.

Happy Birthday, hot stuff.

24 comments:

Natalie said...

Oh my.. Is it June yet? Better yet, have there been any tabloid leaks of him making erotic movies or pictures?

Blair @ Reasonably Swanky said...

Finally!

Kristina P. said...

And you guys are going on my list to turn into the police. It's getting long today.

Erin said...

haha..yessss!

The Lucky Mrs. T said...

Sweet Mary!

Just what I needed on this cold snowy day....

Much More Than Mommy said...

He's younger than the kids I babysat that now have their Master's degrees, so he's too young for me to gawk at! :-D

Salt said...

YAY! I can now look at his abs without feeling like a dirty old lady! :)

MiMi said...

OMG. If I didn't love you already I would now just for posting that picture. HE'S HOTT...aaahhhhh.

Olivia Carter said...

HA! I love it! Thanks for the laugh!
And the sexy pic!

T said...

Hot damn, this is a good day.

Cybil said...

I am hearing the Hallelujah chorus!

Ness at Drovers Run said...

Well it does allay the 'toyboy' guilt slightly... :)

Yankee Girl said...

Holy BALLS! This is the best post I have seen all day!!!!

Thanks for the yummy pic!

Visiting from SITS!

Amber said...

Oh hell yesss! Girls everywhere are getting excited! It's all fair game now!

Krista said...

I just licked my computer screen. Hey, at least it's legal!

JennyMac said...

hahaha...you saucy minx.

Michelle Hoad said...

I was just watching Cheaper by the Dozen 2 the other day (cause I have no life) and I realized that he was one of the kids from the rival family. He was the boy that the tomboy girl went on a date with. Man, oh man has he grown up. It kinda grosses me out to lust after him because he is only two years older than my son. Ick.

J. L. W. said...

Wow! Look at those abs! He is pretty hot looking.

Monique-aka-Surferwife23 said...

How did I become old enough to feel too old to think someone is hot? Sads.

Mighty M said...

I've been having fun listening to one of the morning DJ's on the radio station talk about this. She actually organized a luncheon with some fans to "celebrate" his birthday!!

Karen said...

I was going to do a Happy Birthday, Taylor post, but I got too busy and then I forgot.

Ashley said...

Oh my damn...

Tellie said...

Glad I'm not the only one who is happy about this :) Now I can legally lust over his body!

P.S. Found you via SITs

Jay Ferris said...

It's official; this blog is one naked guy doing dishes away from being considered lady porn.